Datum konání: čtvrtek 01.12.2022 od 9:00 hod. do cca 14:30 hod.
Místo konání: Předpokládáme konání hybridní formou – prezenčně ve velkém sále SÚKL (na adrese Šrobárova 48, 100 41 Praha 10 (areál SZÚ – budova č. 24) nebo on-line připojení (platforma Webex).
Upozorňujeme účastníky semináře, že není možné z kapacitních důvodů parkovat v areálu SZÚ/SÚKL. Děkujeme za pochopení.
Program semináře:
- Dostupnost léčivých přípravků a novinky z pohledu evropské legislativy
- Novinky v oblasti hlášení zahájení, přerušení, obnovení a ukončení uvádění léčivých přípravků na trh (market report)
- Nový formulář žádosti o uvedení cizojazyčné šarže do oběhu
- Úhrada léčivých přípravků jako jeden z nástrojů k zajištění dostupnosti
- Nový formulář žádosti o souhlas s dovozem ze třetí země
- Novinky v oblasti plných mocí
- Dopisy pro zdravotnické pracovníky související s dostupností léčivých přípravků (UST-43)
- Doložení kvality v rámci žádosti o stanovisko k návrhu specifického léčebného programu
- Farmakovigilance v rámci specifických léčebných programů
- Další opatření pro minimalizaci rizik u cizojazyčných šarží a specifických léčebných programů
- Pohled Ministerstva zdravotnictví k problematice vývozu léčivých přípravků do zahraničí
- Pohled Ministerstva zdravotnictví k žádostem o specifické léčebné programy
Pozn.: sled prezentací nemusí odpovídat pořadí v rámci semináře.
Program semináře a prezentace budou k dispozici před konáním semináře na webových stránkách SÚKL (Prezentace ze seminářů a konferencí https://www.sukl.cz/sukl/dalsi-informace/prezentace-ze-seminaru). Doporučujeme si prezentace vytisknout a přinést s sebou.
Prosíme účastníky o zaslání případných dotazů k problematice, a to nejpozději do 15. 11. 2022. Dotazy je možné zasílat na e-mailovou adresu: marketreport@suklcz s uvedením "Seminář KOČ" v předmětu e-mailu kvůli snadnější identifikaci.
Cílová skupina: seminář je určen zástupcům držitelů rozhodnutí o registraci, zástupcům držitelů rozhodnutí o povolení k distribuci léčivých přípravků a předkladatelům specifických léčebných programů.
Garant: PharmDr. Jakub Velík, Ph.D., tel. č.: 272 185 348, e-mail: jakub.velik@suklcz
Kontaktní osoby – dotazy:
PharmDr. Jakub Velík, Ph.D., tel. č. 272 185 348, e-mail: jakub.velik@suklcz
Mgr. Petra Havlínová, tel. č. 272 185 346, e-mail: petra.havlinova@suklcz
Kontaktní osoba – přihlášky: Mgr. Anna Holubová, tel. č.: 272 185 970, e-mail: info@cszt-suklcz
Kontaktní osoba – pro platby: Bc. Lenka Cibulková, tel. č.: 272 185 832, e-mail: ucetni@cszt-suklcz
Přihlášení:
POZOR – změna způsobu přihlašování!!!
Přihlásit se na seminář můžete pomocí webového formuláře na tomto odkaze: https://www.cszt-sukl.cz/seminare/seminar-c-18-koc-novinky-v-oblasti-dostupnosti-lecivych-pripravku
WEBEX: S ohledem na skutečnost, že si účastník semináře bude moci vybrat formu účasti (prezenční příp. on-line), po zaslání přihlášky je nezbytné v případě výběru účasti on-line formou zaslat tuto informaci co nejdříve na e-mail: hana.frckova@emailcz
Děkujeme, že nám v případě výběru on-line varianty e-mail zašlete, neboť tato informace nebude v rámci přihlášky uvedena, a tak nám zaslaná informace velmi pomůže při organizaci semináře. Nejpozději 24.11. Vám bude odeslán email s přístupovými informacemi k webexu.
Uzávěrka přihlášek: 23. 11. 2022 nebo při naplnění sálu.
Poplatek v Kč
- nekomerční subjekty 1.000 Kč
- komerční subjekty 3.000 Kč
Účastnický poplatek se hradí bezhotovostním převodem. Platba účastnických poplatků je nutná předem. Součástí poplatku je občerstvení poskytnuté v průběhu semináře pro účastníky, kteří budou přítomni ve velkém sále SÚKL. Informace o částce a bankovním spojení je zasílána v pozvánce na akci po odeslání přihlášky. Variabilní symbol bude generován automaticky po přihlášení na seminář.
Pozn. Za komerční subjekty jsou považovány subjekty, které podnikají za účelem dosažení zisku a osoby, které jednají jménem nebo na účet těchto subjektů (viz § 420 a dále Občanského zákoníku).
Maximální počet účastníků: 100