Od 1. 9. 2012 jsou k dispozici nová kontaktní místa pro řešení problémů výrobců SW při vývoji, testování a provozování aplikací pro subjekty vydávající a distribuující léčivé přípravky podléhající hlášení SÚKL:
- dle pokynu LEK13
- dle pokynu DIS13
Kontaktní centrum je určené pro příjem, zpracování a řešení následujících požadavků:
- dotaz na fungování služeb
- problémy s fungováním služeb
- chybové stavy a hlášení
- nefunkčnost služeb
- řešení problémů při vývoji, testování a nasazení SW koncovým subjektům
oblasti požadavků:
- oblast síťové komunikace
- oblast serverové komunikace
- oblast aplikačního software LEK13
- oblast aplikačního software DIS13
Provozní doba Kontaktního centra podpory výrobcům SW dle pokynů SÚKL LEK13 a DIS13 jsou pracovní dny v týdnu (tj. Po-Pá). Služba kontaktního centra je zajišťována externím smluvním subjektem.
Kontaktní údaje jsou:
E-mail: supportsw@suklcz
Tel: + 420 272 185 185
Komunikace s kontaktním centrem:
Pro komunikaci s klientským centrem a pro řešení problémů je nezbytné předat tyto základní informace o problému:
- Kontaktní údaje výrobce SW
-
- Název společnosti
- Kontaktní osoba
- Jméno
- Příjmení
- Telefon
- Kód testovacího pracoviště přidělený SÚKL do testovacího prostředí
- Kontaktní údaje pracoviště klienta (v případě problému konkrétního koncového klienta)
-
- Kód pracoviště přidělený SÚKL do produkčního prostředí.
- Typ aplikace
- LEK13 – Hlášení výdejů LP subjekty vydávajícími LP
- DIS13 – Hlášení dodávek LP subjekty distribuujícími LP
- Verze aplikace
- Pro příslušný typ aplikace konkrétní číslo verze např. 2.10, 2.20, 4.00, 4.10 apod.
- Prostředí
- Testovací prostředí
- Produkční prostředí
- OS klientské aplikace, verze a service pack
-
-
- Windows
- Linux
- apod.
-
- Platforma aplikace
-
-
- Java
- Net
- apod.
-
- Popis problému
- Textový popis
- Obrazová příloha
- Příloha
-
- Vzorová XML data
- Dotazu
- Odpovědi
- Výpis z logů případně Print Screen obrazovky
- Další dle charakteru problému
- Vzorová XML data
Oddělení informačních technologií
21.9.2012