ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Nové kontaktní údaje pro výrobce SW lékáren a distributorů

Státní ústav pro kontrolu léčiv informuje výrobce lékárenských a distribučních informačních softwarů o nových kontaktních údajích pro případy řešení specifických požadavků při vývoji, testování a provozování aplikací pro hlášení dle pokynů  LEK13 a DIS13.  

Od 1. 9. 2012 jsou k dispozici nová kontaktní místa pro řešení problémů výrobců SW při vývoji, testování a provozování aplikací pro subjekty vydávající a distribuující léčivé přípravky podléhající hlášení SÚKL:

  • dle pokynu LEK13
  • dle pokynu DIS13

Kontaktní centrum je určené pro příjem, zpracování a řešení následujících požadavků:

  • dotaz na fungování služeb
  • problémy s fungováním služeb
  • chybové stavy a hlášení
  • nefunkčnost služeb
  • řešení problémů při vývoji, testování a nasazení SW koncovým subjektům

 oblasti požadavků: 

  • oblast síťové komunikace
  • oblast serverové komunikace
  • oblast aplikačního software LEK13
  • oblast aplikačního software DIS13 

Provozní doba Kontaktního centra podpory výrobcům SW dle pokynů SÚKL LEK13 a DIS13 jsou pracovní dny v týdnu (tj. Po-Pá). Služba kontaktního centra je zajišťována externím smluvním subjektem.

Kontaktní údaje jsou:

E-mail: supportsw@sukl_cz
Tel: + 420 272 185 185


Komunikace s kontaktním centrem:

Pro komunikaci s klientským centrem a pro řešení problémů je nezbytné předat tyto základní informace o problému:

  • Kontaktní údaje výrobce SW
    • Název společnosti
    • Kontaktní osoba
      • Jméno
      • Příjmení
    • Telefon
    • E-mail
    • Kód testovacího pracoviště přidělený SÚKL do testovacího prostředí
  • Kontaktní údaje pracoviště klienta (v případě problému konkrétního koncového klienta)
    • Kód pracoviště přidělený SÚKL do produkčního prostředí.
  • Typ aplikace
    • LEK13 – Hlášení výdejů LP subjekty vydávajícími LP
    • DIS13 – Hlášení dodávek LP subjekty distribuujícími LP
  • Verze aplikace
    • Pro příslušný typ aplikace konkrétní číslo verze např. 2.10, 2.20, 4.00, 4.10 apod.
  • Prostředí
    • Testovací prostředí
    • Produkční prostředí
  • OS klientské aplikace, verze a service pack
      • Windows
      • Linux
      • apod.
  • Platforma aplikace
      • Java
      • Net
      • apod.
  • Popis problému
    • Textový popis
    • Obrazová příloha
  • Příloha
    • Vzorová XML data
      • Dotazu
      • Odpovědi
    • Výpis z logů případně Print Screen obrazovky
    • Další dle charakteru problému

Oddělení informačních technologií
21.9.2012