Datum konání: 5. 10. 2016 (středa) od 9:00 do cca 13:00 hod.
Místo konání: Státní ústav pro kontrolu léčiv - velký sál, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10 (budova č. 24)
Program semináře:
- Stanovení maximální ceny - postup stanovení maximální ceny, stanovení maximální ceny dle písm. c) ZoVZP
-
Navyšování úhrady ve veřejném zájmu - podmínky pro navýšení a postup podle ustanovení § 16 vyhlášky
č. 376/2011 Sb., navyšování v příloze č. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění - „Flat“ úhrada - kdy lze stanovit flat úhradu, postup výpočtu flat úhrady
- Systém revizí úhrad v ČR – zkrácená vs. hloubková revize - obecné dělení a informace, typy zkrácených revizí, hodnocení ve zkrácených revizích
- „Fixovaná“ úhrada - co je to fixovaná úhrada, kdy lze použít fixovanou úhradu, jak fixujeme
- Struktura návrhu hodnotící zprávy a finální hodnotící zprávy- obecné informace, strategie tvorby dokumentů, rozdíly mezi návrhem hodnotící zprávy a finální hodnotící zprávou, referenční indikace, ODTD, výše a podmínky úhrady
- Potraviny pro zvláštní lékařské účely (PZLÚ) - definice PZLÚ, rozdíl PZLÚ vs. léčivé přípravky, „stará“ vs. „nová“ legislativa, specifika stanovení úhrady PZLÚ, úpravy výše a podmínek úhrady PZLÚ
- Off-label indikace a nestanovení úhrady v hloubkové revizi - specifika použití léčivých přípravků v off-label indikaci, specifika stanovení úhrady v off-label indikacipřehodnocování úhrady přípravků v hloubkových revizíchkritéria pro nestanovení úhrady: legislativní rámec, rozhodovací praxe
- Základy vyjadřování do správních řízení
- Lhůty ve správních řízeních
Podrobný program semináře společně s prezentacemi bude k dispozici na webových stránkách SÚKL (v části Prezentace ze seminářů a konferencí) v době před konáním semináře. Doporučujeme si prezentace vytisknout a přinést s sebou.
Cílová skupina: zástupci držitelů rozhodnutí o registraci, osoby zpracovávající podklady pro žádosti o stanovení ceny nebo úhrady, osoby jednající ve správních řízeních CAU, zdravotní pojišťovny, odborná veřejnost se zájmem o problematiku CAU, pacientské organizace
Garant: PharmDr. Lenka Vostalová, Ph.D., tel. č.: 272 185 420, e-mail: lenka.vostalova@suklcz (Lenka.Vostalova@suklcz)
Kontaktní osoba - přihlášky: Hana Frčková, tel. č.: 272 185 851, e-mail: hana.frckova@emailcz.
Kontaktní osoby - dotazy:
Dana Hávová, tel. č.: 272 185 341, e-mail: dana.havova@suklcz
Ludmila Petláková, tel. č.: 272 185 404, e-mail: ludmila.petlakova@suklcz
Přihlášky zasílejte v elektronické podobě na e-mail paní Hany Frčkové.
Prihlaska_Seminar_sekce_CAU_5.10.2016.xlsm, soubor typu xlsm, (52,77 kB)
Poplatek v Kč/variabilní symbol
- nekomerční subjekty - 800,-Kč při bezhotovostní platbě na účet a 1.000,-Kč při hotovostní platbě na místě
- komerční subjekty - 2.000,-Kč při bezhotovostní platbě na účet a 2.500,-Kč při hotovostní platbě na místě
VS: v přihlášce bude generován automaticky
Pozn. Za komerční subjekty jsou považovány subjekty, které podnikají za účelem dosažení zisku a osoby, které jednají jménem nebo na účet těchto subjektů (viz § 420 a dále Občanského zákoníku).
Při platbě bankovním převodem JE NUTNÉ uvést do poznámky jméno účastníka, jinak je velmi obtížné později spárovat platby a přihlášky.
Registrace účastníků platících v hotovosti začne v 08:00 hod. Registrace účastníků, kteří zaplatili poplatek bankovním převodem, bude probíhat od 08:30 hod.