Čím_vším_se_řídí_reklama_pro_odborníky.pps (848,50 KB)
Dary_a_jejich_role_nejen_z_pohledu_regulátora.pps (376,00 KB)
Dělá_reklamu_na_léčiva_jen_vyrobce_nebo_prodejce?.pps (429,00 KB)
Etika.pps (788,50 KB)
Etika_a_realita.pps (2,87 MB)
Jaký_má_být_správny_obsah_reklamního_sdělení_u_reklamy_na_LP_pro_odborníky.pps (353,00 KB)
Jak_podat_odborníkovi_informace.pps (168,50 KB)
Léčivé přípravky - reklama_zaměřená_na_odborníky.pps (893,00 KB)
Případ_ABPI_(C-62-09).pps (231,00 KB)
Sponzoring - Setkávání odborníků.pps (349,00 KB)
Sponzorování setkání_odborniků_na_odborných_akcích.pps (288,00 KB)
Teva_aktivní_člen_ČAFF.pps (366,50 KB)
Způsob_sdělování_informací_odborníkům.pps (168,50 KB)
Prezentace z konference č.1
Léčivé přípravky - reklama zaměřená na odborníky.