Datum konání: 19. 6. 2017 od 9:00. hod do cca 16:00 hod. (jednodenní seminář)
Místo konání: Státní ústav pro kontrolu léčiv, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10 (budova č. 24, velký sál)
Program semináře:
- Nové požadavky na kódování lidských tkání a buněk (jednotný evropský kód)
- Nové požadavky na dovoz lidských tkání a buněk ze třetích zemí, postup při žádosti o povolení činnosti dovážejícího tkáňového zařízení
- Stručná informace o pokynu VYR-42
Konečný program semináře společně s prezentacemi bude k dispozici na webových stránkách SÚKL (v části Prezentace ze seminářů a konferencí https://www.sukl.cz/sukl/rok-2017) nejpozději dva dny před začátkem semináře. Doporučujeme si prezentace vytisknout a přinést s sebou.
Cílová skupina: TKÁŇOVÁ ZAŘÍZENÍ - osoby zapojené do činností tkáňového zařízení včetně odpovědných osob (není určeno pro centra asistované reprodukce)
Garant: MVDr. Eva Kučerová, telefon: 272 185 838, e-mail: eva.kucerova@suklcz
Kontaktní osoba – dotazy: Lenka Cibulková, telefon: 272 185 832, e-mail: lenka.cibulkova@suklcz
Kontaktní osoba – přihlášky: Hana Frčková, e-mail: hana.frckova@emailcz
Kontaktní osoba pro platby: Lenka Cibulková, tel. č.: 272 185 832, e-mail: lenka.cibulkova1@emailcz
Přihlášky zasílejte v elektronické podobě na e-mail paní Hany Frčkové.
Poplatek v Kč/variabilní symbol:
- nekomerční subjekty 1.000,- Kč při bezhotovostní platbě na účet a 1.200,- Kč při hotovostní platbě na místě
- komerční subjekty 3.000,- Kč při bezhotovostní platbě na účet a 3.500,- Kč při hotovostní platbě na místě
VS: v přihlášce bude generován automaticky
Pozn. Za komerční subjekty jsou považovány subjekty, které podnikají za účelem dosažení zisku a osoby, které jednají jménem nebo na účet těchto subjektů (viz § 420 a dále Občanského zákoníku).
Při platbě převodem JE NUTNÉ uvést do poznámky jméno účastníka, jinak je velmi obtížné později spárovat platby a přihlášky.
Registrace účastníků platících v hotovosti začne v 08:00 hod. Registrace účastníků, kteří zaplatili poplatek bankovním převodem, bude probíhat od 08:30 hod.