Žádost o poskytnutí informací ze dne 28. 9. 2018
Žádost o poskytnutí textu rozhodnutí vydaného Státním ústavem pro kontrolu léčiv pod spisovou značkou sukls64863/2016.
Poskytnuté informace
Žadateli bylo poskytnuto pravomocné rozhodnutí s anonymizovanými údaji, které Ústav dle zákona o svobodném přístupu k informacím nepoksytuje.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 6. 11. 2018
Žádost o poskytnutí licence k pěstování konopí pro léčebné použití v rámci zakázky VZSAKL02/2017 a informace o použitých registrovaných odrůdách v rámci této zakázky.
Poskytnuté informace
Text licence byl žadateli poskytnut. Informace o použitých registrovaných odrůdách byla odmítnuta, neboť takovými informacemi Ústav nedisponuje.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 29. 10. 2018
Žádost o poskytnutí údajů za období 01/2017-09/2018 k neregistrovaným léčivým přípravkům v rámci mimořádného dovozu a specifických léčebných programů.
Žádost o poskytnutí informací ze dne 25. 10. 2018
Žádost o poskytnutí dokumentů vztahujících se k internímu auditu (kontrole) oddělení kontroly Sekce zdravotnických prostředků, které proběhly v roce 2018, a to jak před přesunem tohoto oddělení pod sekci dozoru nebo po něm.
Poskytnuté informace
Žadateli byl poskytnut dokument Zpráva z auditu, Kontrola zdravotnických prostředků u poskytovatelů zdravotních služeb, výdejců, prodejců, servisů, distributorů, dovozců a výrobců; číslo auditu: 9/2018, ze dne 24.7.2018.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 23. 8. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se kontrolních mechanismů ke zjištění střetu zájmu pracovníků SÚKL.
1. Jaké kontrolní mechanismy mimo deklarace osobních zájmů pracovníků, Státní ústav pro kontrolu léčiv používá na kontrolu narušení střetu zájmu u svých pracovníků a Státního ústavu pro kontrolu léčiv jako celku?
2. Seznam pracovníků Státního ústavu pro kontrolu léčiv, kteří byli (v posledních pěti letech) nebo jsou v obchodních nebo pracovně-právních vztazích se subjekty provádějící klinické hodnocení v ČR (Smluvní výzkumné organizace - CRO, farmaceutické firmy).
Poskytnuté informace
Ad 1) Ústav má podrobně rozpracovaná pravidla pro deklaraci osobních zájmů v interním předpisu S-026, Střet zájmů, která jsou povinni dodržovat všichni zaměstnanci. Kontrola dodržování vnitřních předpisů, a tudíž i samotného naplňování pravidel pro střety zájmů, je v souladu s ISO 9001, na kterou je Ústav certifikován.
Základní podstatou pravidel je, že každý zaměstnanec při svém zahájení působnosti v rámci Ústavu, musí své osobní zájmy deklarovat již při svém nástupu a následně je každoročně aktualizovat. Jeho další povinností je, pokud nastane situace, že se v průběhu roku dostane do střetu zájmu, musí provést okamžitou aktualizaci. Nadřízený má pak za povinnost deklarovaný střet zájmů vyhodnotit a střet zájmů zohledňovat při zadávání úkolů.
V případě jednání poradních orgánů, které můžou tvořit i externisté, je v rámci každého jednání jako první bod doložení střetu zájmů. Toto je pak součástí zápisu.
Pro poskytnutí informací požadovaných v bodě 2 žádosti nebyly splněny podmínky §17 odst. 5 zákona o svobodném přístupu k informacím.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 15. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se rozhodnutí o zproštění výkonu služby.
1) jméno a příjmení a služební zařazení, včetně typu vykonávané agendy pracovníka Státního ústavu pro kontrolu léčiv, který vyřídil rozhodnutí o zproštění výkonu služby č. j. sukl344424/2018 ze dne 12. 10. 2018.
2) jméno a příjmení a služební zařazení, včetně typu vykonávané agendy pracovníka Státního ústavu pro kontrolu léčiv, který zpracoval rozhodnutí o zproštění výkonu služby č. j. sukl344424/2018 ze dne 12. 10. 2018 (jinými slovy, který ho napsal).
Poskytnuté informace
Ad 1) Pracovníkem Ústavu, který vyřídil rozhodnutí o zproštění výkonu služby č. j. sukl344424/2018 ze dne 12. 10. 2018, je JUDr. Radmila Madarová, služebním zařazením právník oddělení personálního a vzdělávacího, která je od 1. 8. 2018 pověřena vedením oddělení právních a legislativních činností.
Ad 2) Pracovníkem Ústavu, který zpracoval, resp. napsal rozhodnutí o zproštění výkonu služby č. j. sukl344424/2018 ze dne 12. 10. 2018 je taktéž JUDr. Radmila Madarová.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 15. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se návrhů systemizace.
1) všechny návrhy systemizace nebo mimořádné systemizace odeslané Ministerstvu zdravotnictví ČR v roce 2018
2) které z výše uvedených systemizací byly schváleny?
3) které z výše uvedených systemizací nebyly schváleny?
4) všechny písemnosti, ze kterých schválení či neschválení výše uvedených systemizací vyplývá.
Poskytnuté informace
Ad 1)
Návrhy systemizace k 1. 7. 2018, 1. 8. 2018 a k 1. 1. 2019 byly již poskytnuty v rámci předchozí žádosti ze dne 14. 6. 2018. Návrh systemizace k 1. 1. 2019 je stále v procesu schvalování na úrovni MF ČR a MV ČR.
Ad 2) Návrhy systemizace k 1. 8. 2018, 1. 9. 2018 a 1. 10. 2018 byly schváleny.
Ad 3) Návrh systemizace k 1. 7. 2018 nebyl schválen.
Ad 4)
SM k 1.10.2018 OSYS - návrh č. 5798 schválen.jpg
SM k 1.10.2018 Usnesení vlády ČR č. 607 ze dne 26.9.2018.pdf
SM k 1.8.2018 OSYS - návrh č. 5560 schválen.png
SM k 1.8.2018 Usnesení vlády ČR č. 486 ze dne 24.7.2018.pdf
SM k 1.9.2018 OSYS - návrh č. 5738 schválen.jpg
Informace o zamítnutí návrhu systemizace k 1. 7. 2018 byla poskytnuta v rámci předchozí žádosti ze dne 14. 6. 2018.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 15. 10. 2018
Žádost o poskytnutí pověření k zastupování vystavené zaměstnanci oddělení personálního a vzdělávacího.
Poskytnuté informace
Žádost o poskytnutí informací ze dne 16. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se správního řízení o VaPÚ u léčivého přípravku Ibrance.
1. V jaké fázi schvalovacího procesu je úhrada léku IBRANCE (palbocilib CDK 4/6)?
2. Za jak dlouho lze očekávat ukončení správního řízení sp. zn. sukls20315/2017?
3. Jaké jsou k dnešnímu datu překážky úspěšného ukončení správního řízení sp. zn. sukls20315/2017? Jaký je výsledek (jsou výsledky) metodického hodnocení aktualizovaného podání držitele registrace přípravku IBRANCE?
4. Kdo a dle jakých kritérií určuje (který orgán, oddělení, osoby), zda výše úhrady posuzovaného léčivého přípravku požadovaná žadatelem vyhovuje požadavku ustanovení § 15 odst. 8 zákona o veřejném zdravotním pojištění na průkaz nákladové efektivity, tj. kdo a dle jakých kritérií určuje, že náklady na léčbu jsou vyváženy jejími přínosy? Jaká jsou kritéria pro toto určení a kdo tato kritéria stanoví?
Poskytnuté informace
Ad 1) Ve správním řízení sp. zn. sukls20315/2017 zahájené na základě žádosti o stanovení maximální ceny a výše a podmínek úhrady léčivého přípravku IBRANCE byla dne 27. 6. 2018 vydána druhá hodnotící zpráva, ve které Ústav navrhl žádosti žadatele nevyhovět a úhradu nepřiznat, neboť nejsou splněny podmínky pro stanovení úhrady léčivého přípravku IBRANCE, a to z hlediska veřejného zájmu na zajištění kvality a dostupnosti hrazených služeb, fungování systému zdravotnictví a jeho stability v rámci finančních možností systému veřejného zdravotního pojištění dle ustanovení § 17 odst. 2 zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony (dále jen „zákon o veřejném zdravotním pojištění“) a z hlediska naplnění podmínek účelné terapeutické intervence dle ustanovení § 15 odst. 6 písm. d) zákona o veřejném zdravotním pojištění. Na vydanou hodnotící zprávu reagoval žadatel žádostí o přerušení správního řízení do 15. 8. 2018, a to s ohledem na časové nároky na zajištění potřebných podkladů a úpravy farmakoekonomických analýz, které by vedly k přehodnocení negativního stanoviska Ústavu vztahujícího se k předmětu řízení. Po pokračování správního řízení zaslal žadatel dne 20. 8. 2018 v režimu obchodního tajemství vyjádření k hodnotící zprávě a dne 20. 9. 2018 rovněž v režimu obchodního tajemství doplňující podání zahrnující aktualizované farmakoekonomické analýzy a nový návrh slevy na léčivý přípravek. V současné době tak probíhá vyhodnocování aktualizovaných podkladů a důkazů.
Současně bychom Vás chtěli informovat, že přes webové stránky Ústavu je možné nahlížet do dokumentace tvořící spis správních řízení. Pro vstup do aplikace je nutné vyplnit žádost o přístup a tuto podepsat zaručeným elektronickým podpisem založeném na kvalifikovaném certifikátu. Podpis musí být vydán akreditovaným kvalifikovaným poskytovatelem certifikační služby.
Přístup do dokumentace tvořící spis správních řízení je dostupný na tomto odkazu: https://verso.sukl.cz/.
Ad 2) K časovému horizontu předpokládaného ukončení správního řízení v současné době není možné se konkrétněji vyjádřit. V nejbližších týdnech bude vydána 3. hodnotící zpráva, na jejímž dokončení se v současné době intenzivně pracuje a po jejím vydání se délka řízení bude nadále primárně odvíjet od ochoty držitele registrace navrhnout takovou slevu na terapii posuzovaným léčivým přípravkem, která by vyhovovala Ústavem akceptovatelnému scénáři farmakoekonomických analýz.
Ad 3) Ve druhé hodnotící zprávě ze dne 27. 6. 2018 Ústav, mimo jiné, konstatoval významný přínos terapie palbociklibem v kombinaci s letrozolem pro sledovaný parametr přežívání bez progrese, i dosažené skóre 3 klinického přínosu (z maxima 5, dle stupnice doporučované Evropskou společností pro lékařskou onkologii, ESMO). Překážkou stanovení úhrady v posuzované indikaci byly (obdobně jako v předchozí hodnotící zprávě
ze dne 29. 11. 2017) přetrvávající nejistota v prodloužení celkového přežití vycházející z prozatím nezralých důkazů o relativní účinnosti oproti stávající terapii v tomto ukazateli, nedostatky předložených farmakoekonomických analýz a velmi vysoká nákladnost terapie ve vztahu k přínosům léčby. V současné době probíhá metodické hodnocení aktualizovaného podání držitele registrace přípravku IBRANCE, v rámci kterého byly předloženy upravené farmakoekonomické analýzy. Aby bylo možné proces schválení léčivého přípravku IBRANCE dokončit, je tedy zejména třeba, aby tyto analýzy svou kvalitou vyhovovaly požadavkům a aby žadatel požadoval takovou výši úhrady posuzovaného léčivého přípravku, pro kterou by bylo vyhověno požadavku ustanovení § 15 odst. 8 zákona o veřejném zdravotním pojištění, tj. aby náklady na léčbu byly vyváženy jejími přínosy.
Ad 4) Řízení o stanovení maximálních cen a výše a podmínek úhrad spadá pod Sekci cenové a úhradové regulace s tím, že odpovědné osoby jsou vždy uvedeny v závěru hodnotící zprávy. Postup hodnocení farmakoekonomických analýz ve správních řízeních, včetně posuzovaných kritérií, je uveden v metodikách, které jsou veřejně dostupné na webových stránkách Ústavu (https://www.sukl.cz/leciva/metodiky-stanoveni-cen-a-uhrad). Jedná se konkrétně o metodiky SP-CAU-027 („Postup pro posuzování dopadu do rozpočtu“) a SP-CAU-028 („Postup pro posuzování analýzy nákladové efektivity“). Kritéria pro hodnocení uvedená v těchto metodikách vychází z platné legislativy, např. z ustanovení § 15 odst. 8 zákona o veřejném zdravotním pojištění, dle kterého „…jsou nákladově efektivní takové léčebné postupy, které při srovnatelných nákladech přinášejí stejný nebo vyšší terapeutický účinek spočívající v prodloužení života, zlepšení kvality života nebo zlepšení podstatného a měřitelného kritéria příslušného onemocnění, nebo které při alespoň srovnatelném terapeutickém účinku znamenají nižší celkové náklady pro systém zdravotního pojištění, nebo při vyšších nákladech a vyšším terapeutickém účinku je tento poměr srovnatelný s jinými terapeutickými postupy hrazenými z prostředků zdravotního pojištění“.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 24. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se kontrol SÚKL v lékárnách.
1) Zda se inspektor SÚKL musí před zahájením kontroly prokázat průkazem inspektora a zda musí odůvodnit svou návštěvu.
2) Jaké má inspektor SÚKL v rámci kontroly na místě pravomoci - co může po provozovateli lékárny požadovat a co naopak požadovat nemůže.
3) Jaké má povinnosti osoba provozující lékárnu - které dokumenty musí inspektorovi SÚKL na požádání předložit.
Poskytnuté informace
Ad 1) Ano, inspektor Ústavu se musí prokázat průkazem inspektora, ale důvod kontroly uvádět nemusí.
Ad 2) Proces kontroly, včetně povinností kontrolované osoby, ale také kontrolního orgánu, jsou stanoveny v zákoně č. 255/2012 Sb., kontrolní řád. Jde o obecný právní předpis platný pro všechny kontrolní orgány státu v ČR. Podrobný popis, co je předmětem dozorové činnosti Ústavu v lékárnách, je k dispozici na webových stránkách Ústavu v sekci Hodnocení činností odboru lékárenství a distribuce, přímý odkaz zde: https://www.sukl.cz/hodnoceni-cinnosti-odboru-lekarenstvi-a-distribuce, a dále Kontrola lékáren, přímý odkaz zde: https://www.sukl.cz/kontrola-lekaren.
Ad 3) Dokumenty předkládá kontrolovaná osoba v návaznosti na typ kontroly a její rozsah. V lékárnách Ústav provádí kontroly plnění požadavků mnoha zákonů, zejména zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 272/2013 Sb., o prekurzorech drog atd. Předkládané dokumenty vždy musí odpovídat požadavkům příslušného zákona, který je právě kontrolován, a jeho prováděcích právních předpisů.Žádost o poskytnutí informací ze dne 17. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace, jakého data revize a jakého přesného znění byl souhrn údajů o přípravku u léčivého přípravku Warfarin Orion 3 mg tablety a 5 mg tablety ke dni 24. 7. 2018 (tedy verzi předcházející verzi současnou s datem revize 25. 7. 2018).
Žádost o poskytnutí informací ze dne 15. 10. 2018
Žádost o poskytnutí informace týkající se výdeje léčivého přípravku Modafen.
Chtěl jsem zakoupit lék Modafen, ale lékárnice mi odmítla lék vydat s tím, že jsem si tento nebo podobný lék zakoupil již minulý týden. Poslední nákup v lékárně, kdy jsem se prokazoval OP, jsem uskutečnil před více než měsícem. Domnívám se tedy, že došlo buď k chybě v evidenci nebo v horším případě dokonce ke zneužití mých osobních údajů a vydání léku někomu jinému na můj OP. Žádám tímto o informaci, jaké nákupy jsou evidovány na můj OP.
Poskytnuté informace
Na osobu žadatele není v Registru léčivých přípravků s omezením (dále jen „RLPO“) žádný záznam. Nicméně v RLPO jsou data uchovávána pouze 7 dní podle omezení (je to 900 mg za 7 dní). Pak jsou data mazána.
Pro vysvětlení situace Ústav uvádí, že nedošlo ke ztotožnění pacienta v Registru obyvatel, což není blokační chyba, ale upozornění. V tomto případě lze pokračovat ve výdeji. Problém tedy není v překročení limitu nebo že si někdo vyzvedl léky na cizí totožnost, ale v nesprávném procesu v lékárně. Zda je tento proces nastaven dodavatelem SW nebo je to vina přímo obsluhy již není možné rozlišit.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 21. 8. 2018
Žádost o poskytnutí informace k etické komisy, která by měla být zřízena ve smyslu zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech, ve znění novely č. 66/2017 Sb., která zatím není v tomto ohledu účinná.
Dle ustanovení § 53 by měla být zřízena etická komise jako orgán Ústavu. Je tato etická komise již zřízena, případně kdy zřízena bude? Kolika skupinami bude etická komise tvořena? O jaké skupiny se bude jednat? Na základě jakých kritérií budou členové komise vybíráni? Je již zpracován Statut etické komise? Pokud ne, v jakém stádiu je jeho příprava? Ústav by měl dále stanovit pracovní posytupy etické komise, které by měly upravovat zejména způsob posuzování žádostí, jsou již také postupy připraveny? Pokud ne, v jakém stádiu je jejich příprava? Jakou formu budou mít stanoviska rozhodnutí etické komise? Budou tato stanoviska závaznými stanovisky ve smyslu správního řádu? Budou tato stanoviska zveřejňována? Jaké budou požadavky na jejich odůvodnění? Jaký bude vztah mezi stanoviskem etické komise a rozhodnutím Ústavu? Bude se Ústav moci od stanoviska odchýlit? Pokud již byly výše zmíněné listiny vypracovány a schváleny, je požadováno jejich zaslání.
Poskytnuté informace
S ohledem na to, že účinnost novely zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech a o změnách některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, ohledně nové legislativy klinických hodnocení se očekává nejdříve v roce 2020, požadované dokumenty doposud nejsou vypracovány, ani se na nich zatím nepracuje. Právní stanoviska ohledně povahy výstupů etické komise ještě nebyla vypracována. Etická komise podle této novely ještě není zřízena a s ohledem na nejistotu ohledně data účinnosti není v současnosti možné říci, kdy zřízena bude.
Další část žádosti, jejíž předmětem je budoucí nastavení etických komisí a jejích stanovisek, Ústav žadateli sděluje, že v souladu s § 2 odst. 4 zákona o svobodném přístupu k informacím se povinnost poskytovat informace netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení
Žádost o poskytnutí informací ze dne 24. 8. 2018
Žádost o poskytnutí rozhodnutí vydaných Státním ústavem pro kontrolu léčiv.
Žádost o poskytnutí rozhodnutí vydaných Státním ústavem pro kontrolu léčiv ve správních řízeních:
- spis. zn. sukls76138/2013, které nabylo právní moci dne 6. února 2018;
- spis. zn. sukls57251/2013, které nabylo právní moci dne 29. ledna 2018;
- spis. zn. sukls233874/2018, které nabylo právní moci dne 4. července 2018;
- spis. zn. sukls133200/2013, které nabylo právní moci dne 9. listopadu 2017;
- spis. zn. sukls124124/2016, které nabylo právní moci dne 6. září 2017;
- spis. zn. sukls124157/2016, které nabylo právní moci dne 30. srpna 2017;
- spis. zn. sukls58710/2014, které nebylo právní moci dne 19. dubna 2017;
- spis. zn. sukls124136/2016, které nabylo právní moci dne 16. března 2017;
- spis. zn. sukls164990/2011, které nebylo právní moci dne 5. ledna 2017;
- spis. zn. sukls100171/2015, které nebylo právní moci dne 25. března 2016;
- spis. zn. sukls26982/2015, které nabylo právní moci dne 28. července 2015;
- spis. zn. sukls158396/2014, které nabylo právní moci dne 11. července 2015;
- spis. zn. sukls20903/2012, které nabylo právní moci dne 24. dubna 2015.
Dále byly požadovány informace, zda proti těmto rozhodnutím bylo podáno odvolání a o zaslání rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví o takovém odvolání. Pro případ, že tato rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví nejsou součástí spisového materiálu Státního ústavu pro kontrolu léčiv nebo je dána překážka pro jejich poskytnutí Státním ústavem pro kontrolu léčiv podle zákona o svobodném přístupu k informacím, byly požadovány údaje, podle nichž by bylo možné tato rozhodnutí identifikovat, tedy číslo jednací, datum vydání či spisovou značku řízení vedeného Ministerstvem zdravotnictví.
Poskytnuté informace
- Žadateli byla poskytnuta požadovaná rozhodnutí sukls76138/2013, sukls57251/2013, sukls133200/2013, sukls58710/2014, sukls124136/2016, sukls164990/2011, sukls100171/2015, sukls158396/2014, sukls20903/2012 a rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví ČR - FAR: R4/2014,č. j.: MZDR 34061/2014-2/FAR, FAR: R3/2013, č. j.: MZDR 37814/2013-2/FAR, FAR: R6/2014, č. j.: MZDR 49289/2014-2/FAR, FAR: R10/2014, č. j.: MZDR 51263/2014-2/FAR v plném rozsahu a rozhodnutí sukls233874/2018, sukls124124/2016, sukls124157/2016, sukls26982/2015 s anonymizovanými údaji, které Ústav dle zákona o svobodném přístupu k informacím neposkytuje.
- Informace, zda účastníci řízení ve výše uvedených věcech podali proti rozhodnutí Ústavu opravný prostředek a zda a jak o něm Ministerstvo zdravotnictví jako nadřízený orgán Ústavu případně rozhodlo, jsou obsaženy v textech poskytnutých rozhodnutí.
-
- Proti rozhodnutí vydaném Ústavem dne 15. 8. 2014 pod sp.zn. SUKLS76138/2013, bylo podáno odvolání. Toto odvolání Ministerstvo zdravotnictví rozhodnutím ze dne 31. 5. 2018, sp. zn. FAR: R10/2014, č.j.: MZDR 51263/2014-2/FAR podle ustanovení § 90 odst. 5 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) zamítlo a napadené rozhodnutí Ústavu potvrdilo. Rozhodnutí nabylo právní moci dne 6. 2. 2018.
- Proti rozhodnutí vydaném Ústavem dne 29. 5. 2014 pod sp.zn. SUKLS57251/2013, bylo podáno odvolání. Toto odvolání Ministerstvo zdravotnictví rozhodnutím ze dne 29. 1. 2018, sp. zn. FAR: R6/2014,č. j.: MZDR 49289/2014-2/FAR podle ustanovení § 90 odst. 5 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) zamítlo a napadené rozhodnutí Ústavu potvrdilo. Rozhodnutí nabylo právní moci dne 29. 1. 2018.
- Proti rozhodnutí vydaném Ústavem dne 3. 9. 2013 pod sp.zn. SUKLS164990/2011, bylo podáno odvolání. Toto odvolání Ministerstvo zdravotnictví rozhodnutím ze dne 3. 1. 2017, sp. zn. FAR: R3/2013, č. j.: MZDR 37814/2013-2/FAR podle ustanovení § 90 odst. 5 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) zamítlo a napadené rozhodnutí Ústavu potvrdilo. Rozhodnutí nabylo právní moci dne 5. 1. 2017.
- Proti rozhodnutí vydaném Ústavem dne 17. 3. 2014 pod sp.zn. SUKLS133200/2013, bylo podáno odvolání. Toto odvolání Ministerstvo zdravotnictví rozhodnutím ze dne 8. 11. 2017, sp. zn. FAR: R4/2014, č. j.: MZDR 34061/2014-2/FAR podle ustanovení § 90 odst. 5 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) zamítlo a napadené rozhodnutí Ústavu potvrdilo. Rozhodnutí nabylo právní moci dne 9. 11. 2017.
Žádost o poskytnutí informací ze dne 31. 7. 2018
Žádost o poskytnutí veškerých rozhodnutí a příkazů, která v období od 1. 6. 2018 do dne podání žádosti vydalo oddělení právní podpory sekce zdravotnických prostředků SÚKL.
Poskytnuté informace
Žadateli byla poskytnuta rozhodnutí vydaná ve správních řízeních sukls42939/2017, sukls137117/2017, sukls31205/2017, sukls73553/2017, sukls188581/2017, sukls65846/2017, sukls26509/2017, sukls83039/2016, sukls40236/2017, sukls217169/2017, sukls245114/2017, sukls370422/2017, sukls138112/2017, sukls112618/2017, sukls217768/2017, sukls61018/2018, sukls99465/2018, sukls99489/2018, sukls99557/2018 , sukls21181/2018v plném znění a sukls223946/2015, sukls302106/2016, sukls215750/2016, sukls125352/2016, sukls26411/2017, sukls124699/2017, sukls377589/2017, sukls138118/2017, sukls203274/2018 s anonymizovanými údaji, které Ústav dle zákona o svobodném přístupu k informacím poskytuje.
Zveřejnil: Tiskové a informační oddělení